donkere decembermaand - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van jos en mieke - WaarBenJij.nu donkere decembermaand - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van jos en mieke - WaarBenJij.nu

donkere decembermaand

Door: mieke

Blijf op de hoogte en volg jos en mieke

09 December 2008 | Nederland, Eindhoven

Hoi Allemaal,

Gek maar niemand leest dit, we hebben het nog niet bekend gemaakt,doen we deze maand, omdat deze site eigenlijk is opgezet voor onze volgende periode in Gambia. Nu wel voor een goede lange tijd.We zijn aan het aftellen,nog precies een maand en we landen weer in ons moederlandje....We gaan proberen wekelijks een klein verslagje te schrijven,we zijn Jos , Remco en Mieke
Wij vertrekken in Nederland, in ons huis zijn we met zijn vijfjes, onze beide Laminnekes, we voelen ons echt een familie, zijn er ook.Plannen zijn er volop, we gaan veel brengen her en der, alles wat nu al per container in Gambia is, opgeslagen bij Betsy en Ismaila.
Het plan is ook om zeker 5 dagen naar Dakar te gaan, we gaan dan de israelische ambassadeur ontmoeten, wellicht met afspraken om landbouwprojecten op te starten in Gambia.Verder gaan we een familie meehelpen met batikken, macrameles gaan we ook geven.....en de shop van mum Manneh gaat open..Ook gaan we iedere week op verzoek van onze vrienden een hollandse dag houden, met kookles en nederlandse taalles. Kortom onze 2 maanden zullen wel weer tekort zijn, maar dat we zon, warmte hebben en voelen weten we zeker........

• 24 December 2008 - 15:55

Karin:

Heeeeeej Jos en Mieke!!
    Wat gaaf dat jullie weer terug naar jullie moederlandje gaan!! Heerlijk zeg! En zo lang! Geniet er maar van en doe jullie! best! Ze verdienen het..

Doe Betsy en Ismaila een dikke kus van me!!

liefs Karin

• 04 Januari 2009 - 12:32

Sebas:

Hola! Een eerste reactie van de lasagnespecialist ;-) Ik wens jullie een hele goede reis en een helemaal geweldig verblijf! Geniet van ieder moment en ik blijf jullie vanaf hier volgen! Groetjes van Sebas

• 04 Januari 2009 - 18:56

Det En Leo :

Nog de beste wensen en een goede reis.Nu kan ik het zelf doen na mijn lessen de berichten lezen Det

• 12 Januari 2009 - 19:40

Bep En Ronnie:

hoi allemaal wij wensen jullie een hele fijne tijd geniet ervan en doe betsy en ismaila en de rest van de familie de groetjes van ons veel liefs en we houden jullie in de gatenxx