We komen eraan! - Reisverslag uit Brusubi, Gambia van jos en mieke - WaarBenJij.nu We komen eraan! - Reisverslag uit Brusubi, Gambia van jos en mieke - WaarBenJij.nu

We komen eraan!

Blijf op de hoogte en volg jos en mieke

22 December 2015 | Gambia, Brusubi

Hoi allemaal,
Op 4 januari gaan we weer naar ons moederland, we verplaatsen ons voor 12 weken lekker naar de zon...maar ook met een agenda....heel ongambiaans...maar toch! We gaan heel veel mensen ontvangen, maar ook het schooltje in Kitty afwerken, dank voor alle donaties. We gaan proberen hier weer wat nieuws aan je te melden, of het lukt met slechte verbindingen is de vraag? Op Facebook hebben inmiddels ook een eigen pagina, daar lukte het vorig jaar wel om up to date te blijven, omdat dat openbaar is zie je wel Wetenswaardigheden van de stichting, andere ervaringen schrijven we hier! Kortom toeters Stichtingwwtoegankelijk in, like ons en je blijft up to date!
Rest ons jullie allemaal hele fijne feestdagen toe te wensen en een goed, gelukkig 2016. Heb je zin in lekker eten, een Gambiaanse avond, noteer dan 16 april in je agenda we hebben dan een galadiner in het Hof van Solms in Oirschot, hoe je in kunt schrijven hoor je via onze site, misschien hier en opmfacebook..
Veel liefs Jos enMieke

• 07 Januari 2016 - 21:37

Hans Van De Leur:

Vol verwachting zit ik op jullie 1ste bericht vanuit Gambia te wachten. Jullie zijn er al 3 dagen en over 13 dagen hoop ik me bij jullie te voegen.

• 08 Januari 2016 - 13:24

Nico Maas:

Ik ben ook benieuwd hoe het nu daar is en of de reis goed is gegaan met Jos.
    De laatste spullen zijn onderweg en Henk en Ik zijn 28 jan. bij jullie om mee het project in Kitty en andere projecten te werken en de schoendoos actie uit Leende weg te brengen.
    Ik heb er veel zin in.
    Groetjes Ine en Nico