nieuwsbrief - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van jos en mieke - WaarBenJij.nu nieuwsbrief - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van jos en mieke - WaarBenJij.nu

nieuwsbrief

Door: mieke en jos

Blijf op de hoogte en volg jos en mieke

03 April 2009 | Nederland, Eindhoven

HALLO TROUWE LEZERS,
GRAAG WIL IK JE LATEN WETEN DAT DIT WEEKEND ONZE NIEUWSBRIEF OP ONZE SITE KOMT.
KLIK OP WWW.STICHTINGWWTOEGANKELIJK.NL

Gr. Els

• 10 Januari 2010 - 21:40

Nicole:

Hallo,

Hoop dat jullie goed zijn gearriveerd op de plek van bestemming.
    Geniet van de zonne-energie en stuur ook af en toe iets deze kant op.
    Ben verder zeer benieuwd naar jullie verhalen en kom regelmatig wel even op deze site kijken.

Groetjes Nicole

• 12 Januari 2010 - 12:57

Annie:

hoi Jos en Mieke,

ook mijn vraag is: alles oke? Is de reis goed verlopen en werden jullie verwelkomt door het ontvangstcomité?

• 12 Januari 2010 - 14:49

Marian:

Hoi Jos en Mieke,
    Nog geen reacties op de onderstaande vragen. Waarschijnlijk lukt het niet met internet daaro.
    Probeer de tamtam eens.
    haahahah
    groetjes en hoop dat jullie een goede reis hebben gehad.

Marian

• 13 Januari 2010 - 20:38

Marij:

Hoi Jos en Mieke
    Was te laat met bellen.......toen was het vliegtuig al vertrokken. Heel veel plezier, rust , zon en warmte daar en vooral lekker aan de BAOBABJUICE. Liefs Marij