Vol verwachting! - Reisverslag uit Brusubi, Gambia van jos en mieke - WaarBenJij.nu Vol verwachting! - Reisverslag uit Brusubi, Gambia van jos en mieke - WaarBenJij.nu

Vol verwachting!

Blijf op de hoogte en volg jos en mieke

26 December 2014 | Gambia, Brusubi

Bijna is het zover, dan vertrekken we weer naar onze vrienden, het familyteam! Er is inmiddels al 20 kuub aangekomen en opgeslagen in onze storage.Er komt nog een zending aan, volgende week verzorgd Nico nog een zending. Ieder jaar krijgen we van de kinderen uit Leende gevulde schoenendozen voor een kindje in Gambia. Dit jaar heeft Iris ons nichtje op haar school in Lennisheuvel samen met haar collega,s een kerstaktie georganiseerd. Iedere klas heeft een bananendoos gekregen ze gaan die vullen voor een klas op het schooltje in Kitty, wij mogen dat overhandigen. Ook heeft friendsforfriendsOirschot schoolmeubels gekregen voor het schooltje in Bassory en schoolmateriaal, het komt allemaal onze kant op! We krijgen ook veel bezoek, Tjeu komt 3 weken, had hij nog tegoed! Dit is ons zoveel waard, is niet te beschrijven, insiders weten wel waarom! Bas en Tim komen ook, wauw! Annie heeft ook de smaak te pakken, komt relaxen maar haar kennnende gaat ze mee op pad! En onze eetclub, we bestaan al meer dan 20 jaar, dat willen we vieren, en dat doen we In Gambia! Ik ben immers aan de beurt om te koken......Theo,Marianne, Annemarie,Henk, Corrie, Jan jullie zijn heel welkom!Ik heb zo,n donkerbruin vermoeden dat Els ook nog komt!...Laminneke is er dit jaar niet, hij werkt aan een mooie toekomst, wat zullen we hem missen! Maar Solomon, Kissema, LLamin,Nenneh, Modu,Sabba,Tambidou,Adu,Fatou,Gabrielle,Piet,Dwan,Sarr,Adam,
Ablay, Iri,Sonna,Ousman,Mohammed,Baba,Jaw,alasana, Ishaka, Barrow,Ismaila,Betsy het hele dorp Bunjaidu, Bassory, Bakau wachten op ons.....2 january arriveren we, even nog van iedereen afscheid nemen,huis aan kant, Miriam good luck wensen, mijn boeiende deelnemers en collega's loslaten......we komen eraan, vol verwachting!

• 03 Januari 2015 - 22:59

Hans:

Jos en Mieke ik en Els wensen jullie en je team weer veel goeds. Mieke ben zuinig op Jos want hij is nog kwetsbaar. Verder de groeten aan alle maatjes in jullie Blue House. Als het nodig is hoor ik het wel, want dan kom ik ook nog effe.

• 04 Januari 2015 - 18:14

J & J:

Hoi Jos en Mieke, zijn jullie goed aangekomen. Is de reis een beetje voorspoedig gegaan. We zijn heel benieuwd! Jozef vraagt of de T shirts je droog gehouden hebben? Wij beginnen morgen weer met de arbeid in ons kikkerlandje. Temperaturen liggen bij jullie lekker wat hoger. Groeten uit Nuenen.

• 06 Januari 2015 - 10:51

Sarah:

Hoi Mieke en Jos,

Ondertussen goed aangekomen neem ik aan? Nog de beste wensen voor het nieuwe jaar en bedankt voor de zonnestralen die hier af en toe door de ramen schijnt :-)
    En al terug gesetteld in jullie huisje?
    Ik wens jullie veel plezier en geniet van jullie tijd daarginder. Ik ben benieuwd naar de eerstvolgende verslagen.

Groetjes Sarah