Pech - Reisverslag uit Brusubi, Gambia van jos en mieke - WaarBenJij.nu Pech - Reisverslag uit Brusubi, Gambia van jos en mieke - WaarBenJij.nu

Pech

Blijf op de hoogte en volg jos en mieke

11 Januari 2015 | Gambia, Brusubi

Hoi allemaal,

Even geen verslag, ik schreef het al 2 keer maar steeds valt hier de verbinding uit, heb er nu even geen zin in.....opgeslagen teksten verdwijnen....brrr, lieve groeten allemaal,, we hebben het goed!

• 11 Januari 2015 - 13:32

Rempie:

In word typen he, kopieren en plakken en weg, kan je het NOOIT kwijtraken, je hebt vast wel wat beters te doen daar. Have fun Sumbu

• 11 Januari 2015 - 16:57

Nicole :

Groetjes vanuit een grijs kul kikkerlandje. Gelukkig komt via de de mooie foto's wat zo'n deze kant op. Geniet ervan en ik ben benieuwd naar het verslag