We komen ..... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van jos en mieke - WaarBenJij.nu We komen ..... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van jos en mieke - WaarBenJij.nu

We komen .....

Door: jos en mieke

Blijf op de hoogte en volg jos en mieke

10 Januari 2012 | Nederland, Amsterdam

Voorpret, dat hebben we, leuke dingen inpakken, teveel kilo's , vlug nog sleutels regelen, voor de voordeur, wisten wij veel dat we al jaren een andere cilinder hebben, die de oude sleutels niet accepteert.Fokus-wonen , dan wordt het "soms" voor je geregeld!Morgen op de valreep halen we er 2 op. zodat Jan en Norbert geen problemen hebben. Onze voordeur wilde ook niet meer dicht, is vandaag ook nog opgelost, met wat schaafwerk ( moet ik weer stofzuigen) en wat olie valt de deur weer in het slot!!! An en Jenny zorgen voor wat rust, we kunnen 3 kg en 4 kg kwijt ,date op schiphol!!!
We gaan ervoor op alle fronten, langzaam, nog 28 uur en dan sluiten we de beruchte voordeur om onze vrienden weer te ontmoeten, veel werk te gaan doen bij onze projecten, en genieten bij the blue house, we proberen zo af en toe wat te schrijven.
Lieve lezers, tot gauw. We gaan onze laatste nederlandse nacht tegemoet, straks de mooie sterrenhemel,de typische afrikaanse geluiden,geuren en de donkere nachten, oh wat hebben we er zin in!!!!!!!!liefs Jos en Mieke

• 10 Januari 2012 - 10:51

Rempie:

Veel plezier, tot begin maart......

• 10 Januari 2012 - 12:11

Bea:

heel veel plezier en maak het goed

• 12 Januari 2012 - 16:49

en
    Kissema

• 29 Januari 2012 - 10:14

Jacqueline:

ha luitjes, nou zijn wij bezig met wat voorbereidingen, maar voor een week is dat niet zoveel..
    We hebben er erg veel zin in om jullie te komen bezoeken en jullie bleu house te zien..
    lijkt me super mooi.
    groetjes van ons ,en tot gauw
    Jacq.